Project Description
Heb je het al gezien? Bol.com heeft een nieuw blauw jasje gekregen! De huisstijl van bol.com is opgefrist en nu nog kleurrijker, speelser en menselijker. Dit is niet alleen online te zien, maar in alle huisstijlelementen. Zo werd er ook extra indoor en outdoor signing aangebracht bij het fullfilment center van bol.com in Waalwijk.
Bij oplevering van de nieuwe fullfilment center in 2018 plaatste MetroXL al diverse visuals (naar projectinfo >). Nu, in 2019, verwerkte het vakkundige montageteam van MetroXL de doorvoering van de nieuwe visuele identiteit in de indoor en outdoor signing.
Outdoor signing
Het outdoor deel van dit signing project bestond uit de plaatsing van 2 strak vormgegeven zuilen bij de ingang van het terrein. Deze zuilen zijn volledig gewrapt in het nieuwe blauw en voorzien van witte snijteksten. Bij aankomst leest de bezoeker een welkomstboodschap en bij vertrek bedankt bol.com je voor je bezoek.
De lantaarnpalen op het parkeerterrein zijn voorzien van bordjes die verwijzen naar de ingang. Op de 10 meter hoge wand boven de entree zijn tekstballonen met de tekst Hallo in de nieuwe bol.com huisstijl aangebracht. Je kunt je niet anders dan je erg welkom voelen.
Indoor signing
Op de liftschacht is een haarscherpe naadloze Vinywall print aangebracht van een stapel dozen die over een hoogte van 3 verdiepingen tot aan het plafond reikt. De glaswanden van de kantoorruimtes zijn voorzien van gesneden glasfolie in de nieuwe bol.com huisstijl. Heel stijlvol!
Wanneer je de drie trappen opgaat kom je in een grote ruimte, waar de constructie van het pand zichtbaar was. MetroXL bedacht een oplossing op maat waardoor de stalen constructieframes verborgen zijn achter een strakke wandafwerking. MetroXL leverde hier maatwerk door middel van full-colour geprinte high quality doeken opgespannen in een buizensysteem. Een eenvoudige, betaalbare en flexibele oplossing. Op het stukje vlakke wand is gekozen voor verwerking van Vinywall naadloos behang.
In het magazijn zijn de kopse kanten van de magazijnstellingen aangekleed met kleurrijke visuals. Deze zijn haarscherp geprint op een sterk pvc-doek en vervolgens strak opgespannen aan de achterzijde. Ook hier dacht MetroXL mee en leverde een betaalbare en praktische oplossing op maat.
MetroXL
Bij MetroXL werken we elke dag aan beleving. We brengen beleving in beeld, dat is ons motto en dat maken we elke keer weer waar. Zo ook bij project bol.com, waar het pand van bol.com door MetroXL in haar nieuwe jasje wordt geholpen.
Laat MetroXL ook beleving aan uw signing project geven. Neem contact met ons op (0416 – 33 53 68) en laat u vrijblijvend informeren over de mogelijkheden.